Subject: Mürahäiring Pärnu jõeäärsest laevaremondi ettevõttest – vajadus olukorra hindamiseks_14-1/7310/2025
From: "Evelin Linkolm" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Kadri Kõresaar <[email-masked]>, "Infospetsialistid" <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Jul 2025 09:38:32 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Meieni on jõudnud kaebus müra häiringust, mis puudutab jõeäärset
laevaremondi ettevõtet ja selle tegevusest tulenevat olulist mürasaastet.
Väitetavalt alates kella 8 hommikul kuni õhtuni väga valju ja pidev müra,
mis tõenäoliselt on seotud laevade survepesu või muu sarnase
tööprotsessiga.

See helireostus mõjutab negatiivselt läheduses asuvate korterite elanike,
sanatooriumi külastajate ning jahisadama klientide heaolu.

Palume Terviseametil:

*	hinnata, kas müra vastab kehtivatele normidele ja müra
piirväärtustele;
*	anda hinnang, kas selline pidev müratase võib kahjustada elanike
ja külastajate tervist;
*	teha vajadusel ettekirjutus ettevõttele mürataseme vähendamiseks
või tööde ajakava muutmiseks.

Kas Terviseametile on varem laekunud sarnaseid kaebuseid antud piirkonna
või ettevõtte kohta?

Lugupidamisega

Evelin Linkolm

keskkonna- ja heakorraspetsialist

Pärnu Linnavalitsus

Pärna allee 7 (Audru), kabinet 6

5450 2523 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]